jDownloads 1.5.1 RC Yayınlandı

15 Aralık 2009

Yükleme bileşenlerimizden jDownloads yeni sürüm 1.5.1 yayınlandı. Bu sürümde önceki sürümden kaynaklanan hataların giderilmesinin yanında güzel bir kaç özellikte eklenmiş.
Yeni özellikleri kısaca şöyle sıralayabiliriz:
Google Adsense desteği: Artık Adsense kodunuzu yönetim panelinde ekleyerek bileşenin istediğiniz yerinde yayınlayabiliyorsunuz. Esnek şablon yapısı sayesinde altta üstte sağda solda aralarda reklamlarınızı göstemeniz mümkün.
Dosya Raporlama özelliği: Bu sürümle birlikte kullanıcılar dosyaları yöneticiye rapor edebiliyor böylece kırık linkler, hatalı tanımlar v.s. kullanıcılar tarafından iletilebiliyor.
İndirme bekleme sayacı: Bu özellik aynı rapidshare gibi sitelerde olan belli bir saniye bekleme işini yapıyor. Böylece ziyaretçiler bir süre bekledikten sonra dosyayı indiriyor. Beklememek içinde üye olmaları gerekiyor. Bu özelliği tabiki açıp kapatabiliyorsunuz.

Bunlar Öne çıkan yeni özellikler. Bunların dışında bazı işe yarar eklemeler ve düzeltilen hatalarda mevcut
Bileşeni güncellemek için kaldırıp tekrar kurmalısınız dil dosyasını ise doğrudan Joomla eklenti kurma bölümünden kurabilirsiniz.

jDownloads 1.5.1 RC bileşen indir

jDownloads 1.5.1 RC Türkçe dil dosyası indir

3 yorum:

  • Hocam bir şey sorucam. Bileşeni güncellemek için eskisini kaldırıp tekrar kurmalısınız demişsiniz. peki oluşturduğum kategoriler, yüklediğim dosyalar vs. onları nasıl kurtarabiliriz acaba...

  • Tolga

    Bileşeni kaldırdığınızda her şey veritabanında kalıyor tekrar kurduğunuzda kaldığı yerden devam ediyor. Ama bileşen üreticisi jdownloads yönetim panelinden yedek oluşturup. Veritabanındaki jdownloads tablolarını silip yeni kurulum yaptıktan sonra yedek dosyasının yönetim panelinden yüklenmesini tavsiye ediyor.

  • ers

    ben bu bileşeni kurdum fakat şöyle bir hata alıyorum sizce sebebi nedir*
    Jfolder::files:path is not a folder

  • Yorum Gönder