hwdVideoShare 2.1.5 Yayınlandı

13 Aralık 2009
Son zamanlarda severek kullandığım video bileşeni hwdVideoShare 2.1.5 Alpha sürümünü bir hafta kadar önce yayınladı. Bazı hataların giderildiği bir sürüm, bu yüzden yeni bir özellik yok.
Biraz bileşenin kullanımı ile ilgili ipuçları vermek istiyorum. Demo sitesindede görebileceğiniz gibi bileşen sağ sütununda en çok izlenen, en popüler, en beğenilen bölümlerinde videolar gösteriyor. Bu videoları tüm zamanlar, haftalaık aylık günlük gibi ayırmakta mümkün. Bu özelliğin kullanımı için xml çalma listesi oluşturulması ve düzenli olarak güncellenmesi gerekiyor. Bu listeleri bileşenin yönetim paneline girdiğinizde üst kısımda "Çalma Listesi Önbelleğini Temizle", "Çalma Listelerini Tekrar Oluştur" butonlarını kullanarak tek tıklamayla oluşturabiliyorsunuz. Düzenli olarak liste oluşturma işlemini yaparsanız sitenizdeki video listeleride güncellenecektir.
Bileşenin bir diğer özelliğide Seyret bileşenindeki videoları aktarabilmesi. Bunun için Veri Aktar menüsünde Seyret sekmesini kullanabilirsiniz.

Bu sürümde dil dosyasında çok değişiklik yapmasamda iki önemli güncelleme içerdiği için yenisini yayınlıyorum. Bileşeni ve dil dosyasını direk joomla eklenti kurma bölümünden eskilerini kaldırmadan kurabilirsiniz.

hwdVideoShare 2.1.5 Bileşen indir

hwdVideoShare 2.1.5 Türkçe dil dosyası indir

8 yorum:

  • çok güzel bir mod benziyor ama kullanamadım daha hiç o yüzden hiç bir şey diyemem

    Aama hiç biri nasıl kurulduğunu nasıl kullanıldığını anlatmamış bende 1,5 var ama bir türlü çalıştıramadım yardımcı olursanız sevinirim nasıl krulduğunu ftp atılan dosya varmı varsa hangileri kapsamlı olursa iyi olur iyi akşamlar

  • hakan gider

    Teşekürler Paylaşımın için. Ben bunu Kurdum kodecleride kurdum. Yanlız Videoları Otomatik Dönüştür yapamıyor bunu nasıl yapabiliriz veya ayarları varmı?

  • Tolga

    Kodec derken nereye kurdunuz sunucunuzda gerekli programların yüklü olması lazım

  • hakan gider

    ssh root girişi yaparak kurdum. fmmeg ve mencoderi kurdum.

  • Unknown

    Ya arkadaslar bunun Modul leri yok mu anasayfada video da yayinalamk icin?

  • Tolga

    Modülleri ve bir çok eklenti ücretli pakette mevcut.Video dönüştürme için genel ayarlardaki dönüştür sekmesindeki ayarlara bir göz atın.

  • buna ait modül de var mı acaba?? örneğin ana sayfada son eklenen videolar şeklinde... teşekkürler

  • faruk

    Ya bir türlü olmadı gitti bu ya

  • Yorum Gönder