Remository 3.52.8 Yayınlandı

5 Ekim 2009
Uzun çok uzun bir süre sonra Remository dil dosyasını güncelleyerek yayınladım. Bugün sadece dil dosyası değil Remoısitoryde yeni bir sürüm yayınladı.
Remositoryde ben güncellemediğimden yada bahsetmediğimden beri bir çok gelişme oldu. İlk gözüme çarpan mp3 ve flv dosyalarını oynatabilmesi oldu. Ben düzgün çalıştıramadım ama biraz uğraşarak sanırım kullanıcıların dosyaları indirmeden dinleyebilmesini sağlayabilirsiniz.
Remository için alternatif simge setine buradan ulaşabilirsiniz.

Remository 3.52.8 Bileşen indir

Remository 3.52.8 Türkçe dil dosyası indir

7 yorum:

  • Unknown

    indirme metninin değiştiremiyorum config dosyası yok.yardımcı olursanız memnun olurum.

  • Tolga

    biraz daha ayrıntı vermeniz gerekli

  • sunumerkezi

    eski sürümde com_remository_settings.php dosyası vardı site yönetim panelinden remository ayarlarını güncellediğim zaman buraya kaydediyordu.İndime metni denilen yerde de google reklamı bulunuyordu ben kendi google reklamımı koydum .Yeni sürümde 3.5 olan ayarlarda başka bir google adsense hesabı bulunuyor.bunu değiştirip kaydet diyorum ama yine eski halinde görünüyor yani ayarları kaydetmiyor.com_remository_settings.php dosyası yok kaydettiğimde cofig# dosyası explorerde görünüyor fakat dosyalar içinde yok.ayar dosyası yok.sorun burda.İnşallah derdimi anlatabilmişimdir.Sağolun kolay gelsin.

  • bunun belirli bir dosya boyutu yükleme gibi bir kısıtlaması bulunuyor mu?yoksa istediğimiz kadar dosya yükleyebilir miyiz remository ile

  • Tolga

    Bunu yapamak için dosya değiştirmenize gerek yok.Yapılandırma->İndirme Metni Sekmesindeki kodu istediğiniz gibi ayarlatın.
    Remository herhangi bir dosya sınırlaması yok. Boyut olarak soruyorsanız kendiniz ayarlayabilirsiniz

  • Unknown

    son sürümü yapan kişi kendi reklam kodunu koymuş ve değiştirilemiyor.kesinlikle kullanışsız.

  • işte okod değişmiyor indirme metnindeki.kaydettiğin zaman yine aynı değişiklik olmuyor.

  • Yorum Gönder