Easybook - Ziyaretçi Defteri

26 Aralık 2007

Bir zamanlar sitelerin olmassa olmazı olan ziyaretçi defterleri artık popülerliğini yitirsede hala gerekli olan yerler varki yenileri çıkıyor.
Easybook 1.1 sürümü çok yeni olmasada, joomla için en çok kullanılan ziyaretçi defterlerinden biri olmaya devam ediyor ve 2.0 sürümü ilede joomla 1.5 için öyle olacak gibi görünüyor.

Resmi sitesi aktif olmasına karşın sanırım Türkiye engellenmiş durumda ve normal yollarla ulaşılamıyor.
Easybook bileşeni indirip kurduğunuzda Almanca olarak geliyor ingilizce olarak yüklemek isterseniz zip dosyasını açıp düzenlemeniz gerekiyor. Bunlara gerek olmasın diye Türkçe dil dosyası entegre edilmiş haliyle bileşeni zipledim Bu şekilde Bileşeni kurup direkt Türkçe olarak kullanmaya başlayabilirsiniz.

Türkçe Eklenmiş Bileşen-->

Sadece Türkçe Dil Dosyası-->

Bileşene ait orjinal eklentileride var:
Son yazıları gösterebileceğiniz modül
mod_eblastpost_1_0_1.zip
Joomla aramasına defterdeki yazıların eklenmesi için arama botu bot_easybooksearchbot_1.1.zip
Ve siyah temalarda kullanabileceğiniz siyah css dosyası
CSS_for_dark_templates.zip

7 yorum:

  • teşekkürler kurdum çalıştı Allah razı olsun.

  • kurdum ama sorun yasiyorum durmadan e-posta adesinde sorun lütfen gecerli e-posta adresi girin diyor ne yapiyim email yazarsaniz sevinirim
    sahin_ahmet@gmx.net

  • ben bu bileşeni kurdum fakat yayına bir türlü sokamadım mail adresim gazioglualper@hotmail.com bana bunu acıklayıcı bir mail atarsanız sevinirim tşk ederim

  • Tolga

    Destek sitelerinden yardım alabilirsiniz. Ama kısaca yapmanız gereken yeni menü öğesi olarak kaydedip yayınlamak.

  • Arkadaşım burda bir eklenti yayınlıyorsanız, desteğinide vermeniz gerekir. Sizin yaptığınızı zaten resmi site yapıyor. Sizin amacınız birilerini çekememek.

    Bu sinan ata adam olmaz zaten

  • Tolga

    Destek verme zorunluluğum olduğunu kimse iddaa edemez. Resmi sitesi değilim destek sitesi değilim bileşeni ben yapmadım üstelik Sinan Ata bile değilim :)
    Spesifik sorulara cevap vermeye çalışıyorum ama, bir çok yerde mevcutken nasıl menü öğesi ekleneceği gibi bir soruyada burada cevap vermem gerekli değil.
    Ayrıca daha önce Türkçe dil dosyası hazırlanmışsa zaten çevirip yayınlamıyorum.

  • trdil dosyasini indirdim,ancak resmi sitesinden 2.0 indirip kurdum buseferde vermis oldugunuz languaye yol izi maalesef yok, components-easybook-language ?nasil cozeriz

  • Yorum Gönder