Docman 1.4 Türkçe

5 Temmuz 2009






Uzun bir aradan sonra Docman güncelledi. Daha doğrusu ben güncelledim. Çünkü Şubat ayında 1.4 sürümü yayınlanmıştı. Ancak dil dosyasını güncellemek bugüne nasip oldu.

Son sürüm diyorum fakat yeni bir özellik yok ve hala joomla 1.5 i native olarak desteklemiyor sadece bir kaç hata düzeltilmiş. Bir de bağış butonu eklenmiş :)
Buna rağmen hala kullanılabilir bir bileşen joomlacode'da en çok indirilenler arasında olmasıda bunun bir kanıdı.

Dil dosyasına gelince uzun süredir bu bileşeni kullanmadığım için hataları göremiyordum. Çeviri hataları ile ilgili bir bildirim gelmediği için de güncellemeye gerek duymamıştım. Yeni sürümün çıkmasıyla dil dosyalarınada bir göz attım ve ufak tefek düzenlemeler yaptım. joomla 1.0 kullanan da pek kalmadığı için utf8 formatında kaydedip yayınlıyorum.


Docman 1.4 stabil bileşen indir -->

Docman 1.4 Türkçe dil dosyası indir -->

2 yorum:

  • kaisercrazy

    Kardeş bu türkçe dil dosyası bozuk. karakterler uçmuş. Türkçe karakterler için dil kodunu ne yaptın ?

  • kaisercrazy

    docman sitesindeki bozuk

  • Yorum Gönder