Remository 3.46.1 Yayınlandı

31 Ekim 2008
Remository yeni sürümüyle karşımızda. Bu sürümde de tabiki hatalar giderilmiş, aynı zamanda yeni özelliklerde eklenmiş.
Etiket sistemi getirilmiş (yada ilk çalışma yapılmış) ben aktif olarak kullanamayı beceremedim hata verdi. Etiketlemeyle ilgili kısımlar dil dosyasına da eklenmediği için şimdilik kullanılmıyor. İngilizce tanımlar çıkmasınına yol açıyor. Yinede ilerde bir etiketleme(classification) sistemi remository için geliyor.
Kategoriler için Takma isim kullanılarak sef eklentisiyle kullanımı sağlanmış.
Yönetim kısmında grup yönetimine filtre eklenmiş böylece bir gruba üye eklerken bu filtre kullanılarak daha kolay gruplar oluşturulabiliyor.
Joomla Pathway ile uyumlu halde artık kullanılabiliyor. Ayarlardan nasıl kullanılacağını seçebiliyorsunuz.
Dil dosyasında da eklemeler var ayrıca ben çeviriyi biraz daha geliştirdim yeni sürümle dil dosyasınıda güncellemeniz gerekiyor.

İpucu
Remository bölümüne sitenizde girdiğinizde Site başlığında ve pathwayde Remository yazdığını göreceksiniz bunu istediğiniz gibi değiştirmek (Depo, Dosyalar v.b) yönetim panelinden mümkün değil.
Bu yazıyı değiştirmek için:
components\com_remository/remository.php

Dosyası açılır ve en altına inilir (389. satır) En sondaki Remository yazısı istenilen şeyle değiştirilir.

Remository 3.46.1 Bileşen indir -->

Remository 3.46.1 Türkçe Dil dosyası indir -->

0 yorum:

Yorum Gönder