Extplorer 2.0 Türkçe Yayınlandı

6 Ağustos 2008

Joomla sitelerimizin olmassa olmaz bileşenlerinden Joomlaxplorer Joomla 1.5 ve joomla 1.0 sitelriyle çalışabilen yeni sürümü yayınladı.
Uzun süren beta ve deneme sürümlerinden sonra Stable sürümü kullanılabilir hale geldi.

Eski bileşene göre ilk dikkat çeken yenilik görünümü eski sürümlerinde yönetim bölümü ile birlikte kullanılırken artık tek başına bir sayfa olarak karşımıza çıkıyor.

Dosya kontrolüde oldukça geliştirilmiş, artık istediğimiz dosya yada klasöre sağ tıklayarak istediğimiz işlemi yapabiliyoruz.
Sol taraftada Tüm dizinleri görerek kolayca istediğimiz dizin içine girebiliyoruz.

Bu haliyle sunucumuzdaki dosyaları aynı bilgisayarımızdaki dosyaları Windows explorerda düzenliyormuş gibi düzenliyebiliyoruz.

Eğer bu görünüm hoşuma gitmedi ben eski joomlaxplorer istiyorum diyen olursa 1.5 siteleri için geliştirilen Ninjaxplorer bileşenine göz atabilir.

Extplorer kurulumunu yaptığımızda Türkçe dil dosyası geliyor fakat bu dosya eski ve eksik o yüzden yeni hazırladığım dil dosyasını aşağıdan indirip extplorer ile gerekli dizinlere atmanızda Türkçe kullanmanız için fayda var.

Extplorer 2.0 Bileşen indir --->

Extplorer 2.0 Türkçe dil dosyası -->

3 yorum:

  • Unknown

    Merhaba
    iletişim blogunuz çalışmıyor.

    sitenizi sürekli takip ediyorum ve sitenizden alıntı yapıyorum. Eğer vaktiniz var ise aynı yazıları veya farklı konuları bizim siteyede yazar mısınız? www.iskitler.gen.tr

  • Merhaba
    Uyarınız için teşekkürler iletişim formu düzeltildi.
    Başka bir sitede yazmayı düşünmüyorum

  • teşekkürler
    emeğiniz eksik olmasın

  • Yorum Gönder