Easybook 2.0 Ziyaretçi Defteri

3 Mayıs 2008

Joomla 1.0 sitelerimizde kullandığımız ziyaretçi defteri easybook, Joomla 1.5 için olan sürümünü bir süre önce çıkarmıştı. Bu sürümle birlikte native modda çalışan 2. Ziyaretçi defteri bileşeni yayınlanmış oldu.
İlkini daha önce Türkçeye çevirmiştim. ama kullanmam gerektiğinde tabiki eski bir bileşen olan easybooku seçtim 1.0 sitenizden kolaylıkla eski kayıtları alabiliyorsunuz. görünüm konusundada tanıdık geliyor.

Kullanmak için ilk yapılması gereken easybook 2.0 bileşenini indirip sitenize kurmak. Eğer daha önce eski sitenizde kullanıyorsanız migrator bileşeni ile kullanmanız için gerekli eklentiyi indirip kullanabilirsiniz.
Tek eksi özelliği olarak güvenlik resmi kullanmak için ayrı bir bileşen olan easycaptchayı sisteminize kurmanız gerekiyor.

Joomla 1.5 bileşenlerinin çoğunda olduğu gibi Ayarlar kısmına ulaşmak için bir menü öğesi eklemelisiniz. Kayıtlara ve diğer özelliklere Bileşenler menüsünden ulaşılıyor.
Türkçe dil dosyası ve son sürüm olan 2.0 rc2 yi aşağıda bulabilirsiniz.

Easybook 2.0 Rc2 Bileşen indir -->

Easybook 2.0 rc Türkçe dil dosyası indir-->

5 yorum:

  • Buğra

    selamlar
    easybook 2.0RC2 yi kurdum ama ayarlara ulaşamıyorum menü bileşeni ekleyin demişsiniz ekledim ama yanlış oldu sanırım zahmet olmazsa adım adım gösterebilir misniiz

    şimdiden teşekkürler

  • Joomla menü yöneticisinde easybooku seçerek yeni bir menü oluşturun kaydettiğinizde sağ tarafta easybook ayarlarını göreceksiniz

  • Buğra

    menü yöneticisinde yeni bir menü oluşturuyorum ama benzersiz isim diye birşey yazmamı istiyor oraya ne gireceğimi bilmiyorum

  • Kurulumda hata veriyor, bilinmeyen desya biçimi felan diyor. Neden ola bilir?

  • İltekmer

    EasyBook 2.0.0rc3 sürümü çıkmış ama kendi sitesi bile açmıyor. Bu bileşende oldukça sıkıntılar oluşuyor.
    Başka bir ziyaretçi defteri kurup aktaramaz mıyız?.

  • Yorum Gönder