Uddeim 1.1 Yayınlandı

3 Nisan 2008

Özel Mesaj Bileşni tekrar yeni sürümüyle karşımızda. Aslında bir hafta kadar oluyor yeni sürüm çıkalı ama iş, güç yazamadık. Daha önceki sürümlerde güncellenmiş dil dosyasını hazırlıyıp yayıncıya gönderiyordum ve yeni sürüm güncel dil dosyasıyla çıkıyordu. Ama bu sefer biraz geç kaldık yani dil dosyasını indirip güncellemenizde fayda var.

Yeni sürümle gelen 2 önemli özellik var.
İlki Kişi listesi (contact list) bu özellik sayesinde kullanıcılarınız kendi kişi listelerini oluşturabiliyorlar.
İkinci özellikse sitenizdeki ziyaretçilerinde özel mesaj gönderebilmesi. Böylece sitenizdeki üyelere ziyaretçileriniz üye olmaya gerek kalmadan mesaj yollayabiliyor.

Bu özelliklerle ilgili kontrolleri yönetim panelinden yapabiliyorsunuz.
Bunun dışında yine uzun bir güncelleme listesi var.

Dil dosyasının tamamını çeviremedim. ancak bir çok düzeltme içeriyor. Birkaç ay sonra çıkacak sürümde daha güncel bir dil dosyası hazırlamayı umuyorum

Uddeim 1.1 Türkçe dil dosyası -->

Uddeim 1.1 Bileşen İndir -->

2 yorum:

  • Aga

    hocam kurulumda hata veriyor.yoksa bileşen eklenti kurulum sırasında mı hata yapıyorum .bu arada sistem joomla 1.0.13

  • Tolga

    Kurulumda hata veriyor fakat yönetim paneline döndüğünüzde sorunsuz kullanabiliyorsunuz.
    Dil dosyasından kaynaklanan bir hata bileşende herhangi bir sorun yok

  • Yorum Gönder