Joomlaxplorer 1.6.3 Yayınlandı

23 Nisan 2008

Joomla sitenizde Ftp programlarıyla ulaşabildiğiniz yada izinlerden dolayı Ftp programlarıyla ulaşamadığınız dosyaları yönetim panelinden düzenlememizi sağlayan joomlaxplorer bileşenin güvenlik açığını kapatan yeni sürümü yayınlandı.

Joomla site yöneticileri için vazgeçilmez olan bu bileşenin yeni sürümüne hemen geçmeniz tavsiye ediliyor.
Yeni sürümle beraber uzun süredir yenilenmeyen Türkçe dil dosyasıda yenilendi. Bileşeni kurup Türkçe olarak kullanmaya başlayabilirsiniz.

Joomlaxplorer 1.6.3 indir -->

4 yorum:

  • teşekkürler, cumla şu ana kadar bütün isteklerimize cevap verdi saolun varolun:)

  • AhmetCengiz

    sizi gercekten tebrik ediyorum yaklasık 2 ay önce "cumla"ya basladım ve bir çok sitede dolaştım bişeyler kapabilmek için. fakat bu site kadar kullanıslı ve kullanıcılara hitap edenini görmemiştir. calısmalarınızın devamını diliyorum..

  • halil özekinci

    Gerçekten bu site sayedinde bir çok bileşenin güncel dil dosyalarını elde ettik.Site yöneticisi ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum birde iseğim olucak. Jomcomment ve jmovies bileşeninin dil dosyasını paylaşabilirmisiniz.

  • Tolga

    ilk önce teşekkürler
    Genellikle kullandığım bileşenleri çeviriyorum Jmovies hakkında hiç bilgim yok Jomcomment ise son sürümünde hatırladığım kadarıyla Türkçe dil dosyasıyla birlikte geliyor. Ancak hatalar var belki ilerde jomcomment çevirisi yayınlayabilirim fakat jmovies için hiç umut yok üzgünüm.

  • Yorum Gönder