Datsogallery 1.6 Türkçe

16 Ocak 2008
Popüler Galeri bileşeninin yeni sürümü 1.6 Yayınlandı
Datsogallerye ait bileşen dosyasını, yama dosyasını ve Türkçe dil dosyasını aşağıda bulabilirsiniz.

Datsogallery 1.6 sürümüyle eklenen özelliklere gelirsek
Varolan bbkod desteği geliştirilmiş ve yorum eklerken bbkod simgeleri ve gülücükler grafik olarak gösterilmiş.

Kategorilere yeni bir resim eklendiğinde galeri ana sayfasında kategori isminin yanında Yeni simgesi çıkıyor bu özellikte gayet iyi olmuş. Yönetim bölümünden açılıp kapanabiliyor ve ne kadar zaman yeni simgesi gösterileceğide ayarlanıyor.

Ayrıca temalarda sorun yaşanılan yeni resimlerin açılması artık Lightbox yerine slimbox ile yapılıyor. Ne kadar sorunu ortadan kaldırdığını göreceğiz.

Slayt gösterisi özelliğindeki Operedaki hata giderilmiş ve tabiki önceki sürüme göre iyileştirmeler hata düzeltmeleri görünümde düzenlemeler v.s....
Gelecek sürümler için bir öngörüde bulunursak sanırım Video (flv) ekleme özelliğide bizi bekliyor;)

Eğer daha önceki sürümlerden yükseltme yapacaksanız yama dosyasını indirmeniz ve tüm dosyaları üzerine yazmanız gerekli. Aman dikkat bileşeni silip yeni sürümü kurayım derseniz herseyi kaybedebilirsiniz.
Lightbox özelliği kaldırıldığı için klasörü silip slimboxdan devam edebilirsiniz

Gelelim Dosyalara İndirmek için sayfayı yenileyin
DatsoGallery 1.6 Bileşen Dosyası -->

DatsoGallery 1.5 ten 1.6 ya yükseltme paketi -->

DatsoGallery 1.6 Türkçe Dil Dosyası -->


11 yorum:

  • Arkadaşım ben joomla 1.0.13 kullanıyorum datso gallery 1.6 yükledim ama herseferinde reim yüklerken admin şifresisini istediği ana pencereye geri dönüyor ne yapmam gerekir yardımların için teşekkür ederim
    yasardemirok@hotmail.com

  • Bende böyle bir sorun olmuyor ama bu sorun için bi yama var.
    http://cumla.blogspot.com/2007/12/1013-admin-k-problemi.html
    buradaki eklentiyi yükleyip deneyebilirsin yada 1.0.14 rc ye terfi et

  • Unknown

    Arkadaşlar bir de dil dosyasının nasıl kullanılacağını yazarsanız çok işime yarayacak. Teşekkürler...

  • Link ölü arkadaslar,
    lütfen yenileyiniz

  • Tolga

    Linkler çalışıyor yanlız tıkladıktan sonra sayfayı yenilemeniz gerekli.
    Dil dosyasının nasıl kullanılacağıyla ilgili bilgi beni oku dosyasında mevcut

  • MrtYLMZ

    tr dil dosyasını atmaya çalıştıgımda permission denied alıyorum. hatta english.php yi değiştirmeye kalktığımda bile değişiklik yapmama izin vermiyor?

  • MrtYLMZ

    bir ustteki mesajımda ki hatayı Joomlaxplorer kullanarak çözdüm.

  • Merhaba,
    Datsoyu 1,6 kurdum hiçbir problem yoktu. Datsonun ayarlarından herhangi bir değişiklik yaptıktan sonra slimbox açık olduğu halde çalışmıyor. slimbox şeklinde açılması gerekirken resim farklı bi pencerede açılıyor slimbox şeklinde açılması için ne yapmam gerekiyor...

  • Tolga

    Slimbox olayı bendede çalışmıyor benim için önemi olmadığından nasıl düzeltirim diye araştırmadım muhtemelen tema yada bir modülden dolayı çalışmıyordur.

  • MrtYLMZ

    1.5 te lightbox çalışmıyordu bunun için 1.6 kurdum şimdide slimbox çalışmıyor?farklı bir pencerede geliyor resim pop-up olarak gelmesi gerekirken temam da ja-hedera teması ah datso ah...

  • Yorum Gönder