CB ProfileBook Türkçe

18 Aralık 2007

Sitenizde üyelik işlemi için Community Builder kullanıyorsanız, profil sayfalarını eklentilerle zenginleştire bileceğinizi biliyorsunuzdur.
Bu eklentilerden biri ProfileBook, basitce anlatmak gerekirse üyelerin profil sayfalarına bir nevi ziyaretci defteri ekleyebiliyorsunuz.
Böylece üyeler birbirlerinin profillerindeki bu defterlere istediklerini yazabiliyorlar, oy verebiliyorlar. Profil sahibide bu yazılara cevap verebiliyor.
BB kodları ve gülücük desteğide bulunan bu eklentiyi indirdikten sonra Community Builder Plugin managament bölümünden yüklemeniz gerekiyor.
Dil dosyasını:
-components-com_comprofiler
----plugin
------user
--------plug_cbprofilebook
----------language

Dizini altına attığınızda Türkçe olarak kullanmaya başlayabilirsiniz.

Türkçe Dil dosyası-->

Eklenti--> (üyelik gerekli)

rev.62

5 yorum:

  • MrtYLMZ

    çok güzel bir plug-in türkçe paketi ve içerik için çok tşkler...

  • Sabahtan beri plugin arıyorum ALLAH razi olsun işe yarar buldum bşr tane tşkler karde:D

  • Paylaşım için teşekkürler...
    Fakat Türkçe karakter sorunu yaşıyorum.
    joomla 1,5,14 kullanıyorum. Problem ne acaba?

  • Hakan

    ok düzelttim...

    components\com_comprofiler\plugin\language\default_language.php dosyasını sağ tıklayıp not defteri ile açtıktan sonra hiç bir değişiklik yapmadan farklı kaydediyoruz ve kodlamayı utf8 olarak seçiyoruz.

    Başka problem yaşayan arkadaşlara bilgi olsun istedim.

  • Yorum Gönder